8D- Klachten app
Beheer uw klachten en informeer uw klanten
Registreer uw interne en externe klachten in Microsoft Dynamics 365 Business Central en los ze op volgens de 8D-methode.
Registreer klachten met een uniek nummer en koppel deze aan een oplossing-sjabloon. Zo maakt u inzichtelijk wie verantwoordelijk is voor welke taak. Koppel uw klachten ook aan:
- Verkooporders
- Inkooporders
- Klanten
- Foto's
Inzicht
Hoe lost u klachten op? Loopt u steeds achter de feiten aan (correctief) of lost u uw klachten dusdanig op zodat deze de volgende keer niet meer voorkomen (preventief)? Met onze app krijgt u inzicht in hoe binnen uw bedrijf klachten worden afgehandeld.
Melding bij volgende levering
Is een klacht opgelost? Dan bent u natuurlijk benieuwd of het de volgende keer wel goed gaat. Met onze app krijgt u vóór de volgende levering een notificatie zodat u, indien nodig, tijdig kunt bijsturen.
Rapportage voor uw klanten
U voorkomt niet alleen problemen, maar met onze app bent u ook in staat om uw klanten te informeren over welke acties u preventief ondernomen hebt. Stuur uw klanten klachtenrapport en laat zien dat u de klachten van uw klant serieus neemt.
Zo zorgt u ervoor dat uw klant uw organisatie blijft vertrouwen.