Phone: +31 184 677 588
In dienst sinds: 1995
Als oud-collega van Maarten bij Siemens Nixdorf wist hij me te enthousiasmeren nadat hij voor zichzelf was begonnen. Zo startte ik negenentwintig jaar geleden als de allereerste werknemer van Logic Vision.
Onze eerste klanten waren geweldige bedrijven en hele mooie projecten waar we Navision, de voorloper van Microsoft Dynamics 365 Business Central, implementeerden."
Zo lang bij dezelfde werkgever in dezelfde rol is nogal uniek in deze tijd. Wat maakt het leven van een consultant zo uitdagend? Ruud: "Een van de taken is het introduceren en uitrollen van een ERP-systeem bij organisaties. Samen met de klant en collega’s de bedrijfsprocessen van de organisatie zien te vertalen naar benodigde en gewenste functionaliteit, is een mooie uitdaging. Destijds heeft Logic Vision de keuze gemaakt als basis hiervoor de bedrijfssoftware Navision te gebruiken, wat ondertussen getransformeerd is van Microsoft Dynamics NAV naar Microsoft Dynamics 365 Business Central. Het is dus prettig dat ik kan bouwen op mijn jarenlange ervaring en een bijdrage kan leveren om deze projecten tot een goed einde te brengen."
Waarom Logic Vision, waarom Business Central? "Dat een organisatie voor onze bedrijfssoftware kiest, komt door de brede inzetbaarheid en flexibiliteit. Het biedt de mogelijkheid om mee te groeien en aan te passen aan eventuele nieuwe ontwikkelingen binnen een organisatie. Het is volledig geïntegreerd met office 365, Power BI, PowerApps en Flow. Dat men voor Logic Vision kiest heeft te maken met het feit dat wij niet zozeer als leverancier, maar vooral als partner samenwerken. Er zijn relaties die vanaf de eerste jaren al klant van ons zijn en waar ik al heel lang over de vloer kom. Het schept een band en geeft vertrouwen, omdat je op de hoogte bent van de systemen en je de weg weet te vinden binnen de organisatie.
Of ik na al die jaren nog steeds voldoening uit mijn werkzaamheden haal? Jazeker, de IT is een dynamische wereld. Het blijft belangrijk om nieuwe functionele en technische ontwikkelingen in Microsoft Dynamics producten en de veranderende IT wereld te blijven volgen. Alleen dan kan je de klant op een goede wijze advies geven en ondersteunen. Dit geeft wel aan dat het een boeiend speelveld blijft waarin ik werkzaam ben."